رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان گسترش معرفت و انس هرچه بيشتر دانش آموزان با قران ، عترت و احادیث و روایت را مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد .

صدری گفت : بیش از 160 دانش آموز از دو مقطع راهنمائی و متوسطه استان در رشته های حفظ ، درک مفاهیم ، قرائت قران و عترت با هم رقابت کردند که در پایان در مقطع راهنمایی رشته عترت آقایان امیر صانعی از شهرستان مهریز ، سید مهدی عقیلی از ناحیه دو یزد و محمد امین عرب از شهرستان طبس مقام های اول تا سوم را کسب کردند .

در رشته درک مفاهیم عرفان غفوری و امیرحسین فصاحت از ناحیه یک و سجاد فخر آبادی از شهرستان تفت ، در رشته حفظ نیز آقایان علیرضا رحمانی از ناحیه یک یزد ، حمیدرضا پورطالبی ناحیه دو یزد و محمد خواجه از شهرستان مهریز حائز مقام های برتر این دوره از مسابقات شدند .


در رشته قرائت مقطع راهنمائی نیز آقایان محمدرضا دوست حسینی ، محمدحجت سالاری و سید امین حاجی بزرگ از ناحیه 2یزد به ترتیب حائز مقام های برتر در این مسابقات شدند .

همچنین در مقطع متوسطه در بخش عترت نیز محمد کاظم میدانی و محمد صادق صفیری از ناحیه دو یزد و محمدعلی شادکام از طبس به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند .

محمد علی یعقوبی از ناحیه یک ، سیدعلیرضا هاشمی ناحیه 2 و محمدعلی شادکام از طبس در بخش حفظ و در بخش قرائت نیز آقایان محمد حسین حدادزاده از ناحیه دو یزد ،‌ حسین خسروی و سید عباس مزیدی از ناحیه یک به ترتیب مقام های برتر در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند .

در بخش مفاهیم نیز در مقطع متوسطه محمد مهدی راحتیان پور از ناحیه یک ، امیر مسعود ندافی از ناحیه دو یزدو محمدسعید امامی از شهرستان میبد حائز مقام های اول تا سوم اینن مسابقات شدند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا